Voor 23.00u besteld, morgen in huis

Over abonnementen

De bestverkochte supplementen nu in abonnementsvorm zodat je nooit meer zonder zit en je hormonen in balans blijven.

Simpel en snel – wij regelen het voor je. Zonder ernaar om te kijken, bezorgen wij elke maand jouw potje bij je thuis. 

Makkelijker wordt het niet!

Hoe werkt het abonnement?

Het werkt als een abonnement, maar dan zonder de kleine lettertjes. Een abonnement, dat we zelf ook willen. Je zit nergens aan vast en jij houdt volledig de controle. Wil je stoppen? Geen probleem! Dat kan je eenvoudig regelen door in te loggen in je account.

Voordelen

  • Je hebt altijd jouw lievelingsproducten op tijd op voorraad – Hallo Happy Hormones
  • Je zit er niet aan vast!
  • Altijd 10 – 15% korting op je producten
  • Gratis verzending bij een abonnement voor 3 of 6 maanden
  • We verwennen je soms met een cadeautje (verrassing!)

Algemene voorwaarden

Vivonline B.V.
Postbus 148
1250 AC Laren
VAT nummer: NL 853334511B01

De volgende algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de www.vivsupport.nl. Door het gebruiken van www.vivsupport.nl erken je dat je deze voorwaarden hebt gelezen en begrepen, en zonder voorbehoud instemt om aan deze voorwaarden gebonden te zijn. Deze voorwaarden gelden in de afwezigheid van andere geschreven overeenkomsten tussen de koper en Vivonline B.V.

Je toestemming om te voldoen aan en gebonden te zijn aan deze Service Voorwaarden wordt geacht in werking te treden onmiddellijk nadat je www.vivsupport.nl voor het eerst hebt gebruikt. Als je niet akkoord gaat met het handelen naar gelang deze Gebruiksvoorwaarden, stop dan onmiddellijk met het gebruiken van de website. Deze overeenkomst is op jou van toepassing.

1. Plaatsen van bestellingen

1.1 Voorwaarden voor het plaatsen van een bestelling

Als je een abonnement wilt nemen op Vivonline B.V. (zie sectie 3), moet je 18 jaar of ouder zijn.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via onze website, stuurt het systeem je automatisch een orderbevestiging per e-mail met een lijst van de producten die je hebt besteld en een ordernummer. Deze orderbevestiging is je elektronisch ontvangstbewijs waaruit blijkt dat we je bestelling hebben ontvangen. Tegelijkertijd bevestigt het dat we een bindende overeenkomst hebben gesloten. We behouden echter het recht om je bestelling te wijzigen of te annuleren indien de door jou verstrekte informatie niet juist is (zie sectie 1.2 voor meer informatie).

1.2 Wat moet ik doen als ik onjuiste contactgegevens heb opgegeven?

Als je onjuiste of onvoldoende contactgegevens hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling, of als je een onjuist afleveradres hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling, raden we je aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@vivsupport.nl zodat de fout kan worden hersteld en je de juiste informatie over je bestelling ontvangt. Wij zullen ons best doen om de fout te herstellen alvorens de bestelling te verzenden.

Als er echter onjuiste of onvoldoende informatie is ingevuld en deze wordt niet op tijd gecorrigeerd, ben je er zelf verantwoordelijk voor dat het pakket met je bestelling naar een verkeerd adres wordt verzonden. Vivonline B.V.  vervangt geen pakketten die naar onjuiste adressen zijn verzonden en dekt niet de kosten voor het opnieuw verzenden van pakketten (bijv. betaling van retourkosten of nieuwe bezorgkosten) als gevolg van onjuiste informatie die door jou is ingevoerd op het moment van het plaatsen van de bestelling.

2. Betalingen

Je kunt niet twee of meer kortingscodes combineren voor dezelfde aankoop. Kortingscodes zijn niet geldig voor de aankoop van producten met een abonnement.

De betaling wordt niet onmiddellijk afgeboekt nadat u uw betalingsgegevens hebt ingevoerd. De betaling wordt alleen gereserveerd. Wij trekken het gereserveerde bedrag pas in als de bestelling is goedgekeurd en het product is verpakt en verzonden. Betalingen op de webshop worden uitgevoerd via een versleutelde server op een betalingsgateway van een derde partij. Zie ons privacybeleid voor meer informatie over onze verwerking van uw betalingsgegevens. Het privacybeleid is beschikbaar op onze website (zie ook paragraaf 9 van deze Algemene Voorwaarden).

3. Abonnement

3.1 Over het abonnement

Laat jouw producten automatisch en periodiek bij je thuis leveren met een abonnement. Het is volledig gratis om je aan te melden. Je krijgt een vaste korting afhankelijk van de optie die je kiest op jouw abonnementsartikelen. Het abonnement is vrijblijvend en je meldt je er niet voor aan tenzij je daarvoor kiest. Standaard worden alle artikelen als eenmalige aankoop gedaan. Een abonnement is een extra dienst die wij aanbieden. 

Voordelen van een abonnement

  • Je hebt altijd jouw lievelingsproducten op tijd op voorraad – Hallo Happy Hormones
  • Je zit er niet aan vast!
  • Altijd 10 – 15% korting op je producten
  • We verwennen je soms met een cadeautje (verrassing!)
  • Handige self-service voor het wijzigen van je abonnement

Zo start je een abonnement

  1. Kies een product waarop je je wilt abonneren
  2. Kies hoe vaak je het product graag wilt ontvangen
  3. Voeg het artikel toe aan je winkelmandje en rond de aankoop af

3.2 Het abonnement

Bij het afsluiten van een abonnement kies je zelf hoe vaak je de gekozen product(en) wenst te ontvangen. Viv Support zal het product of de producten dan verzenden op de door jou gekozen interval. Dit gebeurt één keer per gekozen periode, totdat je het abonnement voor het individuele product opzegt of wijzigt. Het pakketje wordt bezorgd bij het dichtstbijzijnde pakketpunt van DHL.

3.3 Viv Support abonnee zijn

Wanneer je je voor het eerst aanmeldt voor een product abonnement, word je geregistreerd als Viv Support abonnee. Dit betekent dat we jouw betalingsgegevens en afleveradres opslaan in een persoonlijke account. Als je bent geabonneerd op meerdere producten, dan wordt dezelfde betaalmethode gebruikt voor alle producten. Je kan deze informatie uiteraard altijd aanpassen in je profiel.

3.4 Beëindiging en wijzigingen van het abonnement

Je kunt te allen tijde wijzigingen aanbrengen op een productabonnement, of het abonnement helemaal beëindigen. Houd er rekening mee dat een abonnement op zijn laatst 48 uur voor een volgende levering opgezegd kan worden, anders gaat de wijziging pas in na de levering. Je bent niet gebonden aan het abonnement voor een bepaalde periode, en kunt op elk moment wijzigingen aanbrengen via je profiel of door contact op te nemen met onze klantenservice. Houd er rekening mee dat het 2 werkdagen kan duren voordat de wijziging verwerkt is via de klantenservice.

3.5 Abonnementskorting, prijzen en kortingscodes

Je krijgt altijd 10%-15% korting op producten via een abonnement

  • Bij maandelijkse levering, krijg je 10% korting op je product
  • Bij levering per 3 maanden, krijg je in 1x je voorraad voor 3 maanden met 10% korting en een gratis meeneemdoosje voor jouw supplementen.
  • Bij levering per 6 maanden, krijg je in 1x je voorraad voor 6 maanden met 15% korting en een gratis meeneemdoosje voor jouw supplementen. Handig als je een weekendje weggaat!

De exacte korting wordt weergegeven op de productpagina. Wanneer je je abonneert op een product, kan er een kortingscode of andere promotie-aanbieding van toepassing zijn. Kortingscodes zijn niet van toepassing op producten met een abonnement.

3.6 Automatische betaling bij abonnementen

Zodra je je hebt aangemeld, wordt de betaling automatisch verwerkt. We zullen je creditcard pas crediteren als de producten vanuit ons magazijn zijn verzonden en je ontvangt vóór levering een e-mail met de trackinginformatie.

3.7 Het abonnement is gratis

Aan een abonnement zijn geen extra kosten verbonden, je betaalt dus alleen voor wat je ontvangt. Daarbovenop krijg je 10%-15% korting. We zijn hier om jouw leven een beetje makkelijker en goedkoper te maken!

Houd er echter rekening mee dat je geen kortingscodes kunt gebruiken bij de aankoop van producten met een abonnement. Zie ook sectie 3.5.

4. Herroepingsrecht, vervanging en retourneren

4.1 Annuleringsvoorwaarden

Viv Online B.V. geeft je 14 dagen bedenktijd vanaf de dag dat je het artikel ontvangt. Als je verschillende producten in dezelfde bestelling hebt besteld en deze worden afzonderlijk geleverd, loopt de annuleringstermijn vanaf de dag waarop je het laatste product ontvangt (wij streven er echter naar alle producten op hetzelfde tijdstip te leveren – zie ook punt 3.2.).

Dit betekent dat je 14 dagen de tijd hebt na ontvangst van je product om ons te laten weten dat je van je aankoop af wenst te zien. Stuur een e-mail naar info@vivsupport.nl als je van jouw aankoop af wenst te zien.

Vermeld je ordernummer, contactgegevens en vermeld of je gebruik wilt maken van je recht op annulering en/of je je product wilt vervangen door een van onze andere producten.

Indien je je aankoop annuleert of een product wenst te vervangen voor een ander product, dien je het ongeopende product in kwestie terug te sturen naar het volgende adres:

Monta, Retouren Viv Support
Weide 30
4206 CJ Gorinchem
Nederland

Retourneer de product(en) zonder onnodige vertraging en niet later dan 14 dagen nadat je ons ervan op de hoogte hebt gesteld dat je gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht. Anders loop je het risico jouw herroepingsrecht te verliezen.

Alle kosten met betrekking tot de retourzending van het product zijn voor jouw rekening.

Vervanging

Indien je een product wenst te vervangen dien je dit eveneens binnen 14 dagen na ontvangst van het product te melden. Naast de kosten voor het terugsturen van het oorspronkelijk gekochte product, moet je het prijsverschil betalen als het vervangende product meer kost dan het oorspronkelijk gekochte product. Als het vervangende product minder kost dan het oorspronkelijk gekochte product, zullen wij het prijsverschil terugbetalen.

4.2 Voorwaarden voor het retourneren van producten

Producten moeten zoveel mogelijk in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin je ze hebt ontvangen. Je kunt een ongeopend product binnen 14 dagen retour sturen. Je bent als klant verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending als je het zelf wil retourneren. 

Zorg ervoor dat het product zorgvuldig verpakt in een veilige verpakking wordt geretourneerd. Uitgangspunt is dat je aansprakelijk bent voor eventuele transportschade en wij raden je dan ook aan het product altijd met track and trace te retourneren.

4.3 Herroepingsrechten voor cadeaubonnen

Cadeaubonnen die via onze website worden gekocht, worden elektronisch per e-mail verstrekt. Cadeaubonnen zijn 2 jaar geldig vanaf het moment van aankoop en kunnen worden gebruikt voor elke aankoop op www.vivsupport.nl.

Je kunt de aankoop van de cadeaubon annuleren binnen 14 dagen na de aankoop. Je kunt de aankoop van de cadeaubon echter niet annuleren als je de cadeaubon al hebt ingewisseld (gebruikt).

4.4 Terugbetaling van het aankoopbedrag

Wanneer je een aankoop annuleert en het aankoopbedrag aan je wordt terugbetaald, wordt het bedrag altijd teruggestort op de rekening die is gekoppeld aan de betaalkaart of betaalmethode die is gebruikt voor de bestelling. Houdt er rekening mee dat het 3-5 werkdagen kan duren vanaf onze goedkeuring van geretourneerde producten totdat je het bedrag op je bankrekening ziet staan.

5. Klachten

5.1 Voorwaarden

Eventuele gebreken of defecten met betrekking tot producten/goederen geleverd door Viv Online B.V. moeten naar voren worden gebracht binnen 2 maanden nadat je je bewust bent geworden van de fout. Het is jouw verantwoordelijkheid om aan te geven hoe de fout of het defect zich uit. Als je een defect/gebrek opmerkt neem dan binnen 2 maanden contact op met Viv Online B.V.

In principe kun je alleen een klacht indien over fouten die verschijnen binnen 2 maanden nadat je het product hebt ontvangen. Bij producten met een beperkte houdbaarheid is de periode dat je een klacht kunt indienen gebonden aan de houdbaarheid van het bepaalde product zoals aangegeven door Viv Online B.V.

Wij wijzen je erop dat wij geen “tevredenheidsgarantie” bieden. Het feit dat je bijvoorbeeld de geur of smaak van een product niet lekker vindt, een allergische reactie hebt gehad op werkzame bestanddelen die duidelijk op het product of de productpagina zijn aangegeven of in situaties waarin er niets mis is met het product, is geen gebrek dat onder het recht van reclamatie valt.

5.2 Hoe dien ik een klacht in?

Wens je een klacht in te dienen over een product, dan dien je contact op te nemen met info@vivsupport.nl. Stuur ons je ordernummer, een foto van het product en een beschrijving van het defect. Op basis hiervan zullen wij beslissen of het product geretourneerd moet worden.

Als je klacht wordt goedgekeurd en wij willen dat je het product terugstuurt, vergoeden wij de redelijke kosten voor het terugsturen van het product.

Als wij het product moeten onderzoeken om je klacht verder te kunnen beoordelen, moet het product aan ons worden geretourneerd. In dit geval dien je in eerste instantie de kosten voor de retourzending te dragen. Indien de klacht vervolgens wordt gehonoreerd, zullen de kosten voor het retourneren van het/de defecte product(en) aan je (in redelijkheid) worden terugbetaald. In een dergelijk geval dien je een kwitantie te kunnen overleggen van de kosten met betrekking tot de retourzending van het/de product(en), dus het is van belang dat je deze bewaart.

Wordt de klacht niet gehonoreerd, dan zullen wij het product aan je retourneren en ontvang je geen restitutie voor de verzendkosten die betrekking hebben op je klacht.

Het product dient zorgvuldig te worden verpakt en te worden geretourneerd aan het volgende adres:

Retouradres:

Monta, Retouren Viv Healthy
Weide 30
4206 CJ Gorinchem
Nederland

Het kan tot 14 dagen duren voordat we je retour ontvangen en afgehandeld hebben. Zodra we je retourorder ontvangen hebben, wordt het geld overgemaakt naar hetzelfde rekeningnummer als waarmee betaald is. Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor goede levering van een retour. Als je retourzending omdat er iets misgaat bij het verzenden van het pakketje niet ontvangen wordt, is dit jouw eigen risico.

5. Verwerking van uw persoonsgegevens

Wanneer je gebruik maakt van onze website www.vivsupport.nl en producten koopt via onze webshop verzamelen en verwerken wij je persoonsgegevens. Daarom hebben wij een privacybeleid opgesteld waarin wordt beschreven hoe wij jouw persoonsgegevens verwerken, met inbegrip van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens worden verwerkt, hoe lang de persoonsgegevens worden bewaard en welke rechten je hebt.

Het privacybeleid is hier beschikbaar op onze website.

6. Veranderingen in de Algemene Voorwaarden

Deze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 26-01-2024. Wij behouden ons het recht voor om de Algemene Voorwaarden regelmatig bij te werken. Alle wijzigingen die niet gunstig zijn voor de consument zullen worden gepubliceerd met inachtneming van de in de wetgeving voorgeschreven kennisgevingstermijn.

In winkelwagen